Met Fallout: New Vegas ontwikkelt Obsidian Entertainment een sequel op Bethesda's veel geroemde Fallout 3. Ditmaal gaan we onszelf in de woestenij van Sin City en omgeving vertoeven om aldaar verschillende quests tot uitvoering te brengen.
In een interview met PSM3 onthuld Obsidian dat men de dialogen en het gehele script op een heel hoog niveau hebben zitten. Men heeft zelfs de gehele dialoog engine uit Fallout 3 veranderd om zo de typen coversaties en opties door te voeren die het team zelf graag zou zien. Men wilde graag echte, memorabele karakters, maar ook dat je de verschillende omgevingen nog lang in je geheugen zou hebben staan.
quote: We want real, memorable characters. I think it helps you to remember parts of the world you'd otherwise forget.
Verder wist PSM3 te melden dat het erop lijkt dat het Obsidian team veel comfortabeler is achter het toetsenbord dan het team dat Fallout 3 ontwikkelde. Volgens hen is het overduidelijk dat het script grappiger is en de karakters veel meer verschillend. Fallout: New Vegas staat gepland voor een release dit najaar op de PC, Xbox 360 en PS3.
|